Welcome !!!!!

tisdag 8 december 2009

Strömming och skräckis

Jag sitter just nu och funderar på om man ska sluta fundera och bara göra...Får man mer energi så? För den börjar ta slut och jag vet inte var man tankar ny.
Lite energi får man såklart av att man har en sån go familj :) Min sambo lagade stekt strömming igår och det var jättegott. Inget vi brukar göra men kommer nog att göra oftare. Tack kära älskling!

Min lillebror höll på att skrämma ihjäl mig i går. Vi satt och kollade på skräckis igår kväll. Vi körde med text för hörselskadade för den andra var så dålig. Plötsligt så knackar det på dörren hos killen i filmen och det blev jättespännande! ..texten löd..."knackar på dörren"....I samma sekund hör jag bakom min rygg att det knackar på altandörren!!!! Snacka om att jag frös till is. Vänder mig sakta sakta om och där står lillebror glad i hågen och fattar inte att han nyss gjort så mitt hjärta hade bytt hemtrakter till långt upp i näsan ;)....nackdel att bo på nedreplan

Kanske kan man skrämmas till att få mera energi på någe vis?? Bara i det läget skulle jag tyckt det var bra av min lillebror!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar