Welcome !!!!!

torsdag 4 mars 2010

Snörusk och träning


Vinden viner och det är ruggigt kallt idag.


Kan det inte sluta snöa snart ...det är ju helt sjukt vad med snö. Okej om det hade varit bra väder så man kunde ha byggt snö-gubbar och -grottor och tyckt det kunde vara kul att vara ute men det är ju bara KALLT!!!


Sen vi kom hem från Thailand har allt kännts mycket jobbigare än vanligt och varje tanke tillbaka blir man bara mer deprimerad av.. Usch det är väll inte så det ska vara ..ska man inte komma hem och tycka livet är skönt och härligt uppfriskad av sol och varma hav.... nej det blev tvärtom! Nu känns vädret ännu jävligare!


Jag har i alla fall anmält mig till ett träningscenter nu :) Nu ska jag göra en uppryckning och hoppa upp ur soffan och upp på träningsmaskinerna. Jag är faktiskt riktigt taggad!!!


Beach 2010 blir ett bra år ;) Det var min mamma som tipsade mig och hon har själv börjat ...inte kan jag vara sämre. Tack mamma (tror jag, har ju inte börjat träna än)!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar