Welcome !!!!!

lördag 6 mars 2010

SOLEN!!

Idag skiner solen och det droppar från taken. Det finns hopp om våren trots allt:)
Nu vill man bara åka till blomaffären och köpa vårblommer i glada färger och sätta överallt.
2 veckor utan min kära medarbetare på jobbet har nu gått och på måndag kommer hon tillbaka, det är så jäkla skönt. Stressigare 2 veckor har jag aldrig varit med om. Plus att det inte är någon som tar hänsyn till att man sitter själv och gör 2 personers jobb. Alla ska ha hjälp NU både kunder och personal...puhhhh.. men nu är det över HURRA!!!! och på måndag är vi full styrka igen.
Träningen gick bra och det var jättekul. Provade alla olika maskiner och hittade några favoriter. Det finns hopp om att jag fullföljer detta och kommer nog snart i mina gamla kläder igen.
Våren är på väg och min kollega kommer tillbaka och det är helg .....Life is good today!!
Dotra ringde mig i torsdags efter hon varit i Sthlm och kollat på Tokio Hotel .....hon grinade som besatt och var helt förstörd för att konserten var slut..Detta trots att hon i fredags åkte till Göteborg för att gå på dom igen. Ja dessa fans och deras idoler. Man har ju sett på tv hur en del fans står och grinar och är helt galna men jag trodde inte lilla N skulle bli så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar