Welcome !!!!!

måndag 22 mars 2010

Monster och nattsudd


Nyss hjälpte jag Elvira att sätta röda ögon på hennes virkade monster. Det kommer bli jättefint. Bild kommer upp då det är klart.

Tänk att när Willeman har lagt sig på kvällen slår det aldrig fel att han ska ropa mamma från övervåningen..Man kutar som en dåre upp och ner och oftast är det bara något som t.ex. att han ska visa ett litet sår eller tala om vad han hittat i hyllan eller något annat otroligt viktigt just då...

Nu ropar han så vi får se vad han vill............

Jo han ville visa att han hade hittat ännu en självspricka under foten, fast jag precis smörjt hans fötter och vi tittat och pratat om dom så trodde han att jag missat den absolut största sprickan av dom alla. Mycket som snurrar i huvudet innan man kan slå sig till ro tror jag.
Nej nu ska jag förbereda inför 16 års kalas som ska firas här hemma imorgon, mammas lilla tös blir stor. Tänk vad tiden går. Det är ruggigt att varje gång ens barn blir äldre så kommer man på hur fort ens eget liv rullar på....inte för att jag får panik. Tvärtom jag tycker det blir lite bättre för varje år som går. Äldre och visare och nu är man lite duktigare på att sålla ut sånt som är tråkigt och göra verklighet i det man verkligen vill göra.

OCH Grattis till USA som faktiskt börjar visa lite männsklighet med en sjukreform!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar