Welcome !!!!!

onsdag 17 mars 2010

Mörka moln trots solsken!

Ja just nu är det inte så kul, en massa tjafs på jobbet. Det är en så sjuk situation så jag vet inte hur jag ska kunna tänka mig ett slut på detta. Allt jag vet är att om du som chef är för snäll så vänder det sig bara om och biter dig i rumpan. Jag ska inte vara snäll längre. Det har man inget för då det blir minsta missnöje, för då är allt sådant glömt!!
Mörka moln just nu på min himmel!
Jag behöver något som piggar upp mig just nu!!
Imorgon är det jobbmässa i stan och jag ska stå där och prata med arbetssökande hela dagen.. jobbigt men kul.
Någon mer träning blir det nog inte denna vecka för i helgen kanske vi ska åka slalom :) Jag har inte åkt på 10 år....hoho.....håller tummarna att benen håller!
Nej nu ska jag försöka få sambon att plocka fram en film vi kan se... Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar