Welcome !!!!!

tisdag 19 januari 2010

Ensam hemma!!


Idag åkte sambon till Tyskland med jobbet.
Jag tog en tur till röda korset men hittade ingenting idag, var nog inte på humör egentligen. Sen tog jag en tur till IKEA. Köpte lite enfärgade tyger och värmeljus. Sen åkte jag hem och lagade lite mat, slözappa på teven tills jag blev helt less på mig själv. Hur kan man tillåta sig själv bara zappa bort en kväll. Nej uppryckning tänkte jag, tog en dusch och sen fick jag mer energi. Dammade i lite barnrum (passar på eftersom dom inte heller är hemma denna vecka)och hittade lite disk som trots att dom städade det sista dom gjorde stod kvar. Jaja...som Nattis skulle sagt;). Det gav ju mig lite att göra i alla fall. Vikt tvätt och plockar ur och i diskmaskinen..hahaha...den var min ensamtid. Fast jag har tid att bestämma helt själv över så gör jag dessa vardagssaker i alla fall. Fasiken jag är inte skapt att vara ensam fast jag ibland kan längta efter det. Men det är när jag själv bestämmer när kanske?
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite i Padi open water boken...joooo vi åker snart till Thailand J och jag och då ska vi ta dykcert....Underbart!!
I morgon är det Mamma dotter dag...då ska jag bjuda Nattis på restaurang och snacka skit :) MYSIGT!!!

1 kommentar:

  1. Mysigt med mamma dotter dag!
    Vill även passa på att tipsa om tävlingar jag har inne på min blogg, bland annat så kan man vinna en Willvin-skötväska med tillbehör värd 1095 kr! Kika gärna in och var med. Ha en fortsatt underbar dag. Kram Carolina

    SvaraRadera