Welcome !!!!!

söndag 3 januari 2010

städdag idag!

Idag har vi haft den traditionella söndagsstädningen. Blev mer en storstädning än en veckostädning. Granen den älskade och hatade längtar man efter innan jul men efter jul då vill man bara bli av med den. Den barrar bara man råkar andas ut i rummet intill. Jag har inte vågat fråga Kidsen om det är ok att kasta ut den än. Saken är den att vi köpte en ny matta på mellandagsrean och granen måste ut innan jag kan lägga den där jag tror jag vill ha den. Jaja..den som väntar på något gott!

Jag måste bara visa lite bilder från hur det såg ut när dom pimpade granen.





Granen är klädd som den ska vara om barnen får bestämma ...hehe..alla kulor hänger samlade på en gren.

Sprida ut kulorna över hela granen eller sluta innan kulorna är slut?? nääää... att det inte finns plats för fler är inget som existerar i barnens julgransprydnadsorgie...allt ska upp!

Somliga tyckte att pepparkakorna var intressantare ;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar