Welcome !!!!!

lördag 16 januari 2010

Tapetsera en ask kan bli ångestfyllt:)

Jag fick en MP3 av min sambo i födelsedagspresent..länge låg asken och irriterade mig för jag visste inte om jag skulle behålla den. Ibland måste man ha orginalförpackningen kvar för att man ska få lämna tillbaka en trasig grej. En kväll bestämde jag mig. Jag tapetserade locket och hux flux blev det en smyckesask och irriterar mig inte längre :)Kort efter att jag gjort det så hakade en knapp upp sig på min MP3..suck!! Ångest hur jag skulle göra med asken, skulle jag pilla bort tapeten? eller skulle jag ursäktande lämna in den i befintligt tapetserat skick...Jag åkte till affären med bara spelaren men med kvitto och tänkte att dom skulle säga att jag skulle komma tillbaka då jag hade alla tillbehör med mig...men nej det gick bra :) Jag fick en helt ny spelare med en helt ny låda..HURRA! Nu kan jag göra en till smyckesask !!
Hädanefter så tror jag att jag ska strunta i att ha ångest över en ask eller dylikt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar