Welcome !!!!!

måndag 18 januari 2010

Sprakande prickiga vägg!!!

När Jag skulle börja fixa till lite i ungarnas rum så var det E som var snabbast med sina önskemål. Resultatet blev efter ett besök på Bauhaus och med hjälp av en väldigt tålmodig expedit att kom vi hem med limegrön och rosa färg. Sen skulle det målas och jag fick verkligen hålla i mig för att inte måla allt. Jag tapetserade tvbänken och skrivbordsskivan. Håll tillgodo med några bilder. Kommer lite mera bilder när jag hunnit ta dom :)







3 kommentarer:

  1. JÄKLAR vad snyggt!!!!!!!! Är det färgen Vildros månne? Den har sonen i hela sitt rum och den är sååå fin!

    SvaraRadera
  2. Klockan med Wallace och Gromit är jag grymt avundsjuk på!!!

    SvaraRadera
  3. Tack Persilja!!
    Nej färgen har bara en färgkod. Vi hade med ett litet färgprov som dom fick hjälpa oss med att få ut en bra matchning. Det testades och testades till lilla fröken var nöjd. Nu vill hon ha gult tak men tyvärr bor vi i hyreslägenhet så vi utmanar inte ödet;)

    Klockan är jättehäftig och är ett loppisfynd. Tyvärr tickar den enligt E så mycket så den står bara som prydnad.

    SvaraRadera